Založ si blog

Portrét scinka

Také bych chtěl chovat scinka.“

Nedávno jsem byl na zastávce ve Zlíně Podvesné. Pohledem ze zastávky jsem zhlédl přibližný přírodní portrét nádherného scinka.

Ten jsem upravil v počítači. Dlouho jsem váhal, jestli jej dokreslit celého, anebo jen část. Vyšla mi optimálně přední část portrétu, a to dle náhodné kompozice.

Portrét scinka

Také bych chtěl chovat scinka, ale to bych musel mít bohatý prostor v baťovském půldomku. Proto žiji portréty a pro portréty v harmonii s přírodou a super-modernou digitální malby.

Václav Kovalčík, Zlín

Abstraktní portréty plazů

15.05.2024

„I plazi mohou prožívat Máj.„ Spatřil jsem špetku rozsypané kávy, dále mě zaujala kompozice shluku sáčků, též jsem oživil dřívější polo-kompozici na stole po rozlitém nápoji. A tak tvořím fantasy portréty. Líhne se malý ještěr, líhne se malá želvička. Dále se objevuje tvář gekona. Je to asi můj osud, navíc je krásné slunečné a teplé počasí, [...]

Sauromatum venosum art (téma a variace)

14.05.2024

„Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí.„ Znovu jsem otevřel ranní malbu úžovníku. Tu jsem zdokonalil počítačovými efekty. Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí. A tak se o něj zajímám víc a víc. Snadno při tvorbě sklouznu k fantazijnímu umění. Sice jsem [...]

Venčení našeho Agiho 13. května 2024 na zahrádce

13.05.2024

„Dneska jsem opět venčil naši ještěrku u nás doma na zahrádce. Agi to potřebuje, aby byl vitální.„ oteplení venkovnínáš Agi je šikovný aktivitou vyniká blížíme se k Austráliidráček se nám usmívá opatrný musím býtina zvídavého Agičkaneb blízko číhá kočička! na sluníčku sedímna zahrádku hledímještěr se mnou dneska jestna rameni mém

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Som šokovaná. Robertovi Ficovi želám veľa síl

15.05.2024 15:34

Prezidentka SR Zuzana Čaputová ostro odsudzuje útok na premiéra Roberta Fica. Označila ho za brutálny a bezohľadný.

Robert Fico, streľba, Handlová

VIDEO Z ATENTÁTU: Roberta Fica postrelili do hrude po zasadaní vlády v Handlovej. Útočník strieľal viackrát, policajti ho zadržali

15.05.2024 14:55, aktualizované: 15:32

Padlo niekoľko výstrelov, po nich Fico padol na zem.

Ján Hrubala, ŠTS

Ján Hrubala sa vzdal funkcie predsedu Špecializovaného trestného súdu

15.05.2024 14:52

Sudca Ján Hrubala sa vzdal funkcie predsedu Špecializovaného trestného súdu.

Baltimore most demolícia

Vyšetrovanie zrútenia mosta v Baltimore odhalilo problémy lode už pred vyplávaním

15.05.2024 14:47

Nákladná loď, ktorá v marci narazila do prístavného mosta v Baltimore, postihli niekoľko hodín pred vyplávaním dva výpadky prúdu.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 42716x
Priemerná čítanosť článkov: 678x

Autor blogu

Kategórie