Založ si blog

Archív: február, 2024

Předjarní sport našeho Agiho

„Naši ještěrku též nechávám doma v interiéru proběhnout. Když je venku teplé letní počasí akorát pro agamy vousaté, tak Agiho venčím a sluním na zahrádce.“ Nechávám Agiho letní čas vzpomenout Agimáček sportuje a přitom si notuje v obývacím pokoji Agiček se nebojí dráček nikam nespěchá pavoučka rád očichá

Pokračovanie článku

Kvetoucí vilín (Hamamelis) včera v parku ve Zlíně

Včera jsem šel z autobusového nádraží zlínským zámeckým parkem do zverimexu, abych koupil Agimu kobylky a papouškům tyčinky. Měl jsem jarní únavu, ale přesto mě povzbudil pohled na rozkvetlý vilín – Hamamelis. Ten jsem zdokumentoval. Fotky se povedly, když jsem je dnes kontroloval v počítači. Nějaké jsem vybral pro uveřejnění na blog. Jsem totiž nadšen a […]

Pokračovanie článku

Kvetoucí krokusy dnes na zahradě

Dnes jsem pociťoval předjarní únavu, ale stihl jsem vyfotit krokusy na zahradě, které rostou na trávníku. Zabýval jsem se detaily jejich květů. Květiny jsem fotil z různých koutů. Dnes jsem neviděl na nich hmyzí opylovače. Ještě v zimním období to byla pro ně pastva na prvním vykvetlém krokusu. Snad se opět dočkáme a hmyzí přátelé – čmeláci, včelky a […]

Pokračovanie článku

Návštěva zelené agamy dnes 23. února 2024

Anotace: „Dnes jsem ji opět navštívil. Má jarní náladu, neboť je vitální.„ Zelenou krásku navštěvuji zároveň ji obdivuji Agamička jaro cítí očička se radují čas přichází radost žití dějství roku mapují Rád bych ji též chovat chtěl kdybych doma velký prostor velký měl Třeba se mi poštěstí nikdy nevím kdy a jak

Pokračovanie článku

Portrét agamy vousaté

„Svým dobovým postojem se ocitám mezi lidstvím a umělou inteligencí v tom dobrém smyslu, což pozoruji dlouho.“ Dneska jsem se staral o svého kamaráda Agiho. Zároveň mě náhodně napadlo namalovat portrét agamy vousaté v částečném fantazijním stylu digitální počítačové malby. Vždycky mě inspiruje to, co jsem udělal, co mám nejblíž. Mou malbu […]

Pokračovanie článku

Bazilišek (téma a mutace)

„Jeden digitální obrázek baziliška připomíná jeho původní podobu, ten další obrázek jeho mutaci. „ Dnes jsem po včerejšku na talíři nalezl „polo-portrét“ baziliška, který já dokreslil a upravil v počítači. Trvalo mi to dlouho, neboť jsem dilematem „cirkuloval“ ve svém tvoření a volbě. Jeden digitální obrázek baziliška […]

Pokračovanie článku

Rašení meruňky (Prunus armeniaca ´Kioto´)

„Slunce svítí, a pohledy na zahrádce jsou lákavé pro oko fotografa. Zahradní příroda se probouzí, získává svůj elán do svého života. „ Dnes dopoledne jsem zavítal na zahrádku, abych se podíval, jak pokračuje rašení meruňky. Dlouho jsem váhal, z jakého úhlu vyfotím detaily pupenů. Trvalo mi dlouho, než jsem vytvořil opravdový foto-snímek. Dříve jsem […]

Pokračovanie článku

Začátek letošního kvetení africké fialky (Saintpaulia ionantha) dnes

Postupně čekám na další kvítky této vznešené exotické květiny. Africká fialka se mi totiž rozrostla na její habitus „do obřích rozměrů.“ Dnes jsem spatřil na okenním parapetu kvést africkou fialku. Postupně čekám na další kvítky této vznešené exotické květiny. Africká fialka se mi totiž rozrostla na její habitus „do obřích […]

Pokračovanie článku

Relaxující gekončík

„Tito tvorové si vychutnávají klid a pohodu, aby opět nabrali síly. Jsou to stvoření, z nichž vyzařuje vznešenost. Proto mě inspirují již delší a delší čas.„ Dnes se mi v kuchyni zjevil náhodný ještěr, jemuž jsem dal podobu s názvem: „Relaxující gekončík.“ Chtěl jsem totiž ještě vytvořit více variací, ale asi mi stačí jedna jediná. […]

Pokračovanie článku

Letecký okruh našich zebřiček

„Když jim čistím, tak je nechávám proletět doma v interiéru. Mnohdy si ze mě dělají legraci ptáčkové milí.“ Nechal jáproletět ZebřihoBucinku zpěváčkyna chvilku chvíli ptáčkové milípodnikli okruhsvůj tradičníjenž smysl dal Létali v domědál a dál až se mi vrátilipo dlouhé době Já zavřel dvířka dočkám se zítřka Písničky švitořízebřičky […]

Pokračovanie článku
Fatálne zlyhanie Ukrajiny, či falošná ruská ofenzíva? Čo sa deje v Charkovskej oblasti

Fatálne zlyhanie Ukrajiny, či falošná ruská ofenzíva? Čo sa deje v Charkovskej oblasti

13.05.2024 15:00

Blízko ruských hraníc prebiehajú zúrivé bitky, pričom ukrajinskí vojaci sa v početnej nevýhode snažia zadržať ruskú pozemnú ofenzívu, uviedol Zelenskyj.

ONLINE: Sila a odhodlanie: Krajina NATO vyhlásila, že je pripravená vyslať vojakov na Ukrajinu, prebieha vážna diskusia

ONLINE: Sila a odhodlanie: Krajina NATO vyhlásila, že je pripravená vyslať vojakov na Ukrajinu, prebieha vážna diskusia

14.05.2024 05:55

Obsadili sme časť Vovčanska, hlási Rusko. Mesto držíme stále pod kontrolou, rozporuje Ukrajina. Situácia v Charkovskej oblasti je zložitá.

Začína sa čistka generálov? Po zosadení Šojguho zatkli šéfkádrováka ministerstva obrany

Začína sa čistka generálov? Po zosadení Šojguho zatkli šéfkádrováka ministerstva obrany

14.05.2024 07:25

Kukláči násilne vnikli do vily generála Kuznecova, vytiahli ho z postele a aj s manželkou odviedli na výsluch.

Hlasovací trojboj: Ministerky odvolávanie ustoja, osud FPU je  zrejme spečatený. Hlas ustúpil, SNS si musí dávať pozor

Hlasovací trojboj: Ministerky odvolávanie ustoja, osud FPU je zrejme spečatený. Hlas ustúpil, SNS si musí dávať pozor

14.05.2024 06:00

Podľa politológa síce leží zodpovednosť v prípade FPU na pleciach SNS, no ak si pri riadení fondu nedá pozor, môžu tu vzniknúť podobné podozrenia z klientelizmu a netransparentnosti ako v minulosti.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 41849x
Priemerná čítanosť článkov: 686x

Autor blogu

Kategórie