Založ si blog

Návštěva zelené agamy dnes 23. února 2024

Anotace: „Dnes jsem ji opět navštívil. Má jarní náladu, neboť je vitální.

Zelenou krásku navštěvuji

zároveň ji obdivuji

Agamička jaro cítí

očička se radují

čas přichází

radost žití

dějství roku mapují

Rád bych ji též chovat chtěl

kdybych doma

velký prostor velký měl

Třeba se mi poštěstí

nikdy nevím

kdy a jak

Afrikány (Tagetes) ve Zlíně (červenec 2024)

26.07.2024

„Mexiko jako jejich pravlast je země těžce zkoušená, stejně tak USA a Jižní Amerika, co se týče tamější přírody.„ Jmenovat se aksamitník, či afrikán. Také bych se chtěl snad v příštím životě takhle jmenovat. Není to urážka, ale čest. Afrikány (Tagetes) jsem spatřil v neděli ve městě. Lákají mě k pohledu a fotografickým záběrům jejich [...]

Můj lhotecký sen

25.07.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se víry, husitské církve, fantazijního života.“ Čas ubíhá i v ději církevním, co se týče věřících a náboženských obcí. Dnešní doba bohužel hovoří o sestupu víry v duchu sčítání lidu. Žil jsem v Náchodě, též ve Zlíně. Neznámá souvislost nás nutí přestěhovat se do jiného Husova sboru, a to [...]

Mimozemšťanka

24.07.2024

„Jsem toho názoru, že ve vesmíru, ať už „blízkém“ či dálném, jsou též nádherní tvorové.„ Jedná se o abstraktní super-moderní akt, který vznikl včera v noci v baťovském půldomku. Dlouho jsem nevěděl, jak obrázek pojmenovat. Jsem toho názoru, že ve vesmíru, ať už „blízkém“ či dálném, jsou též nádherní tvorové. Také [...]

počasie, teplo, horúčavy, leto, kúpanie

Slovensko opäť potrápia horúčavy, teplota môže počas víkendu vystúpiť až na 36 stupňov

27.07.2024 11:27

Meteorológovia vydali pre viaceré okresy výstrahy druhého stupňa.

Austria Tokyo Olympics Belarus Runner

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 116
Celková čítanosť: 78678x
Priemerná čítanosť článkov: 678x

Autor blogu

Kategórie