Založ si blog

Archív: január, 2024

Mrazivá jalovcová foto-plátna

„Větvička po větvičce dává dohromady velkolepé abstraktní dílo přírody.“ Pozoruji vývoj mrazivé kompozice v zimním období. Snažím se zachytit půvab jalovce v ranních hodinách. Větvička po větvičce dává dohromady velkolepé abstraktní dílo přírody. Ranní čas mě velmi příjemně překvapil. Vždycky se najde idea, nápad, který jest chytrým mobilem […]

Pokračovanie článku

Spathiphyllum art (další kompozice)

„Měl jsem myšlenku vytvořit díla ještě abstraktnější. Nakonec jsem to nechal ve svých originálech, v nichž je abstrakce zajímavá.„ Spathiphyllum art má svá pokračování, neboť jsem stál před dilematem, co dál v daném tématu a kompozici. Měl jsem myšlenku vytvořit díla ještě abstraktnější. Nakonec jsem to nechal ve svých originálech, v nichž je […]

Pokračovanie článku

Scink (variace)

Již uvedený tvor leze po kameni, zároveň relaxuje. Jednoho zimního večera mě napadla zajímavá kompozice ohledně mého zjevování náhodného portrétu nádherného ještěra scinka. Ten jsem upravil do variací ať už barevných anebo černobílých. Již uvedený tvor leze po kameni, zároveň relaxuje. Bráno z detailního blízkého pohledu, kde se mi základy portrétu tak tak […]

Pokračovanie článku

Digitální malby zvířat dnes

Dnes večer jsem opět nalezl svůj zdroj inspirací, abych namaloval tyto báječné tvory. Symbol teguho a studánky, žáby a žabičky jest super-moderní abstrakcí, která navazuje na abstrakce minulosti, současnosti a budoucnosti. Žiji tvorbou, neboť se mi zjevují náměty obrázků těchto milých zvířat, které domalovávám, aby kompozice žila aktuálně v tomto zimním období. […]

Pokračovanie článku

Hedera helix art pod zimním ledem

Anotace: Břečťan popínavý v abstraktních fantaziích a kompozicích plus můj názor na umělou inteligenci (AI) a předchozí, současné a budoucí možnosti tvorby abstrakcí. V pondělí 15. ledna 2024 jsem vyfotil možná obyčejný snímek břečťanu pod zimním ledem, jenž se nachází v zahradním barelu. Dlouho jsem uvažoval, co podniknout s dílem dál, protože se mi na první […]

Pokračovanie článku

Můj granulovaný radioaktivní sen

Anotace „O mém nedávném snu, který se mi zdál. Jest na apokalyptické téma, kde existuje nějaká náhoda, že úzká hrstka lidí přežije v malém kousku přírodního zázraku.“ Dějí se v tomhle apokalyptickém snu divné věci. Nad velkoměstem létají mimozemské talíře. Jeden se vznáší v blízkosti obrovské hromady odpadků, a já využívám šance ohledně […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Prerazili sme obranné línie Ukrajincov, hlási Rusko. Kyjev oznámil ústup z obce Lukianci

ONLINE: Prerazili sme obranné línie Ukrajincov, hlási Rusko. Kyjev oznámil ústup z obce Lukianci

14.05.2024 05:55

Vojenská pomoc už prúdi na Ukrajinu a ďalšie zásoby sú na ceste, oznámil americký minister Blinken v Kyjeve.

Začína sa čistka generálov? Po zosadení Šojguho zatkli šéfkádrováka ministerstva obrany

Začína sa čistka generálov? Po zosadení Šojguho zatkli šéfkádrováka ministerstva obrany

14.05.2024 07:25

Kukláči násilne vnikli do vily generála Kuznecova, vytiahli ho z postele a aj s manželkou odviedli na výsluch.

Západ nevyrába to, čo Kyjev potrebuje. Ukrajina takto nemusí prežiť, varuje analytik

Západ nevyrába to, čo Kyjev potrebuje. Ukrajina takto nemusí prežiť, varuje analytik

14.05.2024 06:00

Rusom na ukrajinskom fronte fungujú kĺzavé bomby aj systémy elektromagnetického boja. Ich nasadenie vysvetlil vojenský analytik Gustav Gressel.

Hlasovací trojboj: Ministerky odvolávanie ustoja, osud FPU je  zrejme spečatený. Hlas ustúpil, SNS si musí dávať pozor

Hlasovací trojboj: Ministerky odvolávanie ustoja, osud FPU je zrejme spečatený. Hlas ustúpil, SNS si musí dávať pozor

14.05.2024 06:00

Podľa politológa síce leží zodpovednosť v prípade FPU na pleciach SNS, no ak si pri riadení fondu nedá pozor, môžu tu vzniknúť podobné podozrenia z klientelizmu a netransparentnosti ako v minulosti.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 41908x
Priemerná čítanosť článkov: 687x

Autor blogu

Kategórie