Založ si blog

Kvetoucí vilín (Hamamelis) včera v parku ve Zlíně

Včera jsem šel z autobusového nádraží zlínským zámeckým parkem do zverimexu, abych koupil Agimu kobylky a papouškům tyčinky.

Měl jsem jarní únavu, ale přesto mě povzbudil pohled na rozkvetlý vilín – Hamamelis. Ten jsem zdokumentoval.

Fotky se povedly, když jsem je dnes kontroloval v počítači. Nějaké jsem vybral pro uveřejnění na blog. Jsem totiž nadšen a potěšen z předjarních žlutých květů, které každý rok sleduji a pozoruji.

Václav Kovalčík, Zlín

Venčení našeho Agiho 16. května 2024 na zahrádce

16.05.2024

„Vyprahlá zahrádka i okolí. Jednou je naděje na vláhy déšť, pak mraky zase odejdou. Děje se tak dokola. Zatím slunečné a hřejivé počasí vyhovuje našemu Agimu. Včera večer jsem zaléval na zahrádce květiny.„ Vyprahlý trávník čeká déšťpočasí australské provází Zlín Náš Agi jest šťasten rádpůvodní vlast hřejivoudráček ještěr prožívá [...]

Abstraktní portréty plazů

15.05.2024

„I plazi mohou prožívat Máj.„ Spatřil jsem špetku rozsypané kávy, dále mě zaujala kompozice shluku sáčků, též jsem oživil dřívější polo-kompozici na stole po rozlitém nápoji. A tak tvořím fantasy portréty. Líhne se malý ještěr, líhne se malá želvička. Dále se objevuje tvář gekona. Je to asi můj osud, navíc je krásné slunečné a teplé počasí, [...]

Sauromatum venosum art (téma a variace)

14.05.2024

„Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí.„ Znovu jsem otevřel ranní malbu úžovníku. Tu jsem zdokonalil počítačovými efekty. Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí. A tak se o něj zajímám víc a víc. Snadno při tvorbě sklouznu k fantazijnímu umění. Sice jsem [...]

polizei, rakúsko

V Rakúsku zadržali trojicu Slovákov v spojitosti s viacerými prípadmi vlámania

17.05.2024 15:20

Zadržali ich pri čine v obci Wolkersdorf v spolkovej krajine Dolné Rakúsko.

Maroš Žilinka

O osude Ficovho atentátnika rozhodne v sobotu súd. Hrozí mu doživotie. Žilinka odmieta vyšetrovanie v priamom prenose

17.05.2024 15:02

"Odmietam preto snahy o tzv. vyšetrovanie v priamom prenose,“ vyhlásil generálny prokurátor Žilinka.

protest, šimečka

Blaha, Taraba, Harabin a Beňová po atentáte zaútočili na opozíciu. Šimečka čelí vyhrážkam smrťou, vypovedal na NAKA

17.05.2024 14:42, aktualizované: 15:15

Šéf najsilnejšieho opozičného hnutia podal v súvislosti s vyhrážkami smrťou, ktoré prišli jemu, jeho dcére i partnerke trestné oznámenie.

gibraltár

EÚ a Británia hlásia, že sú blízko k pobrexitovej dohode o Gibraltáre

17.05.2024 14:20

O doriešení tejto otázky v Bruseli rokovali výkonný podpredseda Európskej komisie Maroš Šefčovič a šéf britskej diplomacie David Cameron.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 64
Celková čítanosť: 43596x
Priemerná čítanosť článkov: 681x

Autor blogu

Kategórie