Založ si blog

Předjarní sport našeho Agiho

„Naši ještěrku též nechávám doma v interiéru proběhnout. Když je venku teplé letní počasí akorát pro agamy vousaté, tak Agiho venčím a sluním na zahrádce.“

Nechávám Agiho

letní čas vzpomenout

Agimáček sportuje

a přitom si notuje

v obývacím pokoji

Agiček se nebojí

dráček nikam nespěchá

pavoučka rád očichá

Portrét scinka

29.04.2024

„Také bych chtěl chovat scinka.“ Nedávno jsem byl na zastávce ve Zlíně Podvesné. Pohledem ze zastávky jsem zhlédl přibližný přírodní portrét nádherného scinka. Ten jsem upravil v počítači. Dlouho jsem váhal, jestli jej dokreslit celého, anebo jen část. Vyšla mi optimálně přední část portrétu, a to dle náhodné kompozice. Také bych chtěl chovat [...]

Květiny dnes ráno 28. dubna 2024 ve Zlíně

28.04.2024

„Potkal jsem pár lidí, kteří šli do kostela na následující bohoslužbu. Charakterizovali mě totiž jako botanika, jenž prozkoumává zdejší luční květenu.“ Dnes ráno jsem šel do kostela. Na zastávce Slovenská, před fasádou činžovního domu, jsem spatřil velkokvěté modré kosatce. Když jsem se vracel z kostela, tak jsem vyfotil hluchavku nachovou (Lamium [...]

Snědek (Ornithogalum) na venkově

27.04.2024

„Ze včerejšího putování, přírodních a zahradních objevů.“ Snědek snědečekmoudrý to dědeček zdobí trávník před domkembílé kvítky značí jas planetky prašníkův oběh kol pestíků tak jako planetyv sluneční soustavě Snědek snědečekmoudrý to dědeček venkovem promlouváhvězdiček Máj

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Takmer storočná Ukrajinka prešla podľa polície desať kilometrov z okupovaného územia

30.04.2024 14:45

"Prežila som tamtú vojnu a prežijem aj túto vojnu," povedala.

blaha ľuboš

Blaha poskytol propagandistický rozhovor ruskej televízii, podľa Šimečku konal v rozpore so zahraničnou politikou Slovenska

30.04.2024 14:35

Líder PS konštatoval, že za svoje výroky by sa mal Blaha okamžite ospravedlniť.

Netanjahu

Netanjahu: Izrael podnikne inváziu do Rafahu bez ohľadu na výsledok rokovaní

30.04.2024 14:25

Rafah leží v Pásme Gazy pri hranici s Egyptom a po vypuknutí vojny tam našlo útočisko viac ako 1,5 milióna Palestínčanov.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 35084x
Priemerná čítanosť článkov: 688x

Autor blogu

Kategórie