Založ si blog

Moderní zahradní temnosvity

Temnosvity vznikly z povedených i nepovedených fotografií. A tak jsem rád, že se něco dá dělat dál, že není zatím žádný konec v putování uměleckými směry.

Temnosvit mahónie a tulipánů

Dnes jsem pokračoval v prozkoumání počítačového archívu. Zde jsem nalezl obrázky, které připomínají tematiku temnosvitů, zároveň parafrázují barokní období v květinové podobě.

Temnosvit tulipánů na zahradě

Temnosvity vznikly z povedených i nepovedených fotografií. A tak jsem rád, že se něco dá dělat dál, že není zatím žádný konec v putování uměleckými směry.

Temnosvit mahónie

Již několik let mě láká focení nočních zahradních květin. Den je totiž umělecky atraktivní tak jako noc – a naopak. Možná to zní divně, ale za pokus zahradní fotografické kreativity to stojí dle mých ideálů u nás doma.

Temnosvit mahónie 2

Václav Kovalčík, Zlín

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

02.05.2024

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“ Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru. Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy. A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň [...]

Orchidej vzpřímená (Bletilla striata) ´Variegata´ na zahrádce

01.05.2024

„Letos je pro mé nádherné exoty dobrý rok, aktuálně to tak pociťuji.„ Ještě v měsíci dubnu jsem ji vyfotil. Je takovým mým zpestřením na zahrádce v uskupení exotických rostlin, které doma pěstuji. Letos jsem většinu exotických rostlin dal ven z interiéru domácnosti. Orchidej vzpřímená mi kvete fialovými květy. Letos bych to ohodnotil asi takto. Je mnohem [...]

Venčení našeho Agiho 29. a 30. dubna 2024 na zahrádce

30.04.2024

„Včera a dnes to opět bylo na venčení naší ještěrky u nás doma na zahrádce.„ vstoupili jsme do tropůexotiky australské Agimáček smíšek můjukazuje zoubky své stalo se téžže mě ještěr pokakal a já mu umyl zadečekaby neměl breberky květena kvetoucíkvěten jest za dveřmi Agi se těšíže přijde Máj

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 36686x
Priemerná čítanosť článkov: 679x

Autor blogu

Kategórie