Založ si blog

Temnosvity bílých modřenců

„Napodobuji super-moderně barokní období poněkud alternativní tvorbou. Snažím se vymýšlet něco nového.“

Temnosvit bílých modřenců 1

Dnes jsem vytvořil pomocí chytrého mobilu a počítačového programu „Temnosvity bílých modřenců.“

Temnosvit bílých modřenců 2


Tak trochu jsem si zpětně zavzpomínal, jak čerstvě kvetly. Vyfotil jsem je tehdy v noci.

Temnosvit bílých modřenců 3

Napodobuji super-moderně barokní období poněkud alternativní tvorbou. Snažím se vymýšlet něco nového, aby se šířilo dobro a osvěta.

Temnosvit bílých modřenců bw

Vždycky jsem chtěl, aby osvěta nasměrovala náš národ i okolní svět k lepšímu. Nové technologie se totiž nesmějí zneužívat ve zlém, ale užívat v tom dobrém a kladném hledisku doma i ve světě.

Temnosvit bílých modřenců bw 2

Václav Kovalčík, Zlín

Abstraktní portréty plazů

15.05.2024

„I plazi mohou prožívat Máj.„ Spatřil jsem špetku rozsypané kávy, dále mě zaujala kompozice shluku sáčků, též jsem oživil dřívější polo-kompozici na stole po rozlitém nápoji. A tak tvořím fantasy portréty. Líhne se malý ještěr, líhne se malá želvička. Dále se objevuje tvář gekona. Je to asi můj osud, navíc je krásné slunečné a teplé počasí, [...]

Sauromatum venosum art (téma a variace)

14.05.2024

„Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí.„ Znovu jsem otevřel ranní malbu úžovníku. Tu jsem zdokonalil počítačovými efekty. Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí. A tak se o něj zajímám víc a víc. Snadno při tvorbě sklouznu k fantazijnímu umění. Sice jsem [...]

Venčení našeho Agiho 13. května 2024 na zahrádce

13.05.2024

„Dneska jsem opět venčil naši ještěrku u nás doma na zahrádce. Agi to potřebuje, aby byl vitální.„ oteplení venkovnínáš Agi je šikovný aktivitou vyniká blížíme se k Austráliidráček se nám usmívá opatrný musím býtina zvídavého Agičkaneb blízko číhá kočička! na sluníčku sedímna zahrádku hledímještěr se mnou dneska jestna rameni mém

Americké spravodajské služby varujú, že Putin by mohol zvrátiť vývoj vojny

16.05.2024 14:00

Obnovenie bojových schopností Ukrajiny by mohlo viesť k zmrazeniu konfliktu a prímeriu podobnému zastaveniu paľby v Kórei v roku 1953, píše New York Times.

noviny, denníky, Pravda

Vyhlásenie šéfredaktorov a šéfredaktoriek k atentátu na Roberta Fica

16.05.2024 13:15

Odsudzujeme útok na premiéra Roberta Fica. Útok na Roberta Fica je útokom na nás všetkých. Je to cesta nenávisti, ktorá nemôže ovládať Slovensko.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Dôchodkyňa naletela podvodníkom a prišla o 15-tisíc. Policajti vyzývajú na obozretnosť

16.05.2024 12:51

Uverila falošnej advokátke a "legende" o dopravnej nehode dcéry, ktorá mala zraziť chlapca.

PREMIÉR: Návšteva Maďarska

V Moskve zneužívajú atentát na Fica na propagandu. Dokonca radia slovenským vyšetrovateľom pozrieť sa na Zelenského

16.05.2024 12:30

Nenávisť niektorých západných štátov a pomsta ukrajinských tajných služieb - tieto konšpiračné teórie sa šíria v Rusku o pozadí atentátu.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 42986x
Priemerná čítanosť článkov: 682x

Autor blogu

Kategórie