Založ si blog

Portrét scinka

Také bych chtěl chovat scinka.“

Nedávno jsem byl na zastávce ve Zlíně Podvesné. Pohledem ze zastávky jsem zhlédl přibližný přírodní portrét nádherného scinka.

Ten jsem upravil v počítači. Dlouho jsem váhal, jestli jej dokreslit celého, anebo jen část. Vyšla mi optimálně přední část portrétu, a to dle náhodné kompozice.

Portrét scinka

Také bych chtěl chovat scinka, ale to bych musel mít bohatý prostor v baťovském půldomku. Proto žiji portréty a pro portréty v harmonii s přírodou a super-modernou digitální malby.

Václav Kovalčík, Zlín

Sauromatum venosum art (téma a variace)

14.05.2024

„Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí.„ Znovu jsem otevřel ranní malbu úžovníku. Tu jsem zdokonalil počítačovými efekty. Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí. A tak se o něj zajímám víc a víc. Snadno při tvorbě sklouznu k fantazijnímu umění. Sice jsem [...]

Venčení našeho Agiho 13. května 2024 na zahrádce

13.05.2024

„Dneska jsem opět venčil naši ještěrku u nás doma na zahrádce. Agi to potřebuje, aby byl vitální.„ oteplení venkovnínáš Agi je šikovný aktivitou vyniká blížíme se k Austráliidráček se nám usmívá opatrný musím býtina zvídavého Agičkaneb blízko číhá kočička! na sluníčku sedímna zahrádku hledímještěr se mnou dneska jestna rameni mém

Kosatec žlutý (Iris pseudacorus) za soumraku na zahrádce

12.05.2024

„Jejich květy připomínají zářivě žluté lampy v přicházející noci.„ Za soumraku dne 11. května 2024 jsem vyfotil kvetoucí kosatce žluté u nás doma na zahrádce. Jejich květy připomínají zářivě žluté lampy v přicházející noci. Je to poněkud neobvyklé zabývat se právě kosatci skoro v nočních hodinách. Každý květ kosatce žlutého je něčím [...]

vojna na Ukrajine, výcvik vojakov, Charkov, národná garda

Rusi v Charkovskej oblasti spomalili útočné tempo, budujú nárazníkovú zónu

15.05.2024 08:30

Niekoľko ukrajinských vojenských predstaviteľov v utorok oznámilo, že sa situácia v oblasti pomaly stabilizuje, pripomína ISW.

boeing

Boeing môže byť stíhaný za dve veľké havárie z rokov 2018 a 2019

15.05.2024 06:30

Zahynulo pri nich dovedna 346 ľudí.

Kirjat Šmona / Izrael / Libanon /

Bidenova administratíva chystá pre Izrael novú zásielku zbraní za miliardu

15.05.2024 06:26

Zásielku ešte bude musieť odsúhlasiť Kongres.

vojna na Ukrajine, Antony Blinken, Kyjev

ONLINE: Nový ruský minister obrany: Máme za úlohu zvíťaziť, ale s minimálnymi stratami

15.05.2024 06:00, aktualizované: 08:50

Chceme zvíťaziť, ale s minimálnymi ľudskými stratami, uviedol nový ruský minister obrany Belousov. Podrobnosti o stratách obe strany konfliktu nezverejňujú.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 42410x
Priemerná čítanosť článkov: 684x

Autor blogu

Kategórie