Založ si blog

Spathiphyllum art (červen 2024)

Dříve jsem vyfotil toulec této rostliny. Dnes mě zaujal a inspiroval „točící“ se zelený list. Dlouho jsem hledal, pod jakým úhlem a vzdáleností vyfotit uvedený art.

Dnešní návštěva mě dále inspirovala. Dříve jsem vyfotil toulec této rostliny. Dnes mě zaujal a inspiroval „točící“ se zelený list. Dlouho jsem hledal, pod jakým úhlem a vzdáleností vyfotit uvedený art.

Spathiphyllum art (červen 2024)

Musel jsem si dát záležet, aby inspirace nevyšla marně. Pak jsem zvolil super-moderní obrázek, jenž může býti, zároveň jest architekturou a možností architektury. Někde spatříme točité schody, jinde zas parafráze hudebních nástrojů, rozhleden, chrámů, kompozic nákupních center atd.

Když mě něco zaujme v tradičním a super-moderním stylu, když to parafrázuje nějaký umělecký směr, pak není pro mě problém tuhle skutečnost vnímat a vyjádřit tvůrčí parafrází.

Václav Kovalčík, Zlín

Portrét žáby (září 2024)

28.09.2024

„Jejich lokality musejí býti chráněny, aby se tito tvorové mohli v pohodě rozmnožovat.„ Dnes jsem si o svém svátku odpočinul. Vzpomínám na přírodu, kde jsem zhlédnul nádherné žáby. Také jsem se v médiích dozvěděl o těch exotických. Svým způsobem bych žáby raději viděl ve volné přírodě. Jejich lokality musejí býti chráněny, aby se tito tvorové [...]

Jiřinky v začínajícím dešti dnes na zahrádce (září 2024)

27.09.2024

„Zahradní jiřinkové kompozice tak přebírají štafetu po těžce zkoušeném létě. Doufejme, že ještě vydrží, nezasáhne je přízemní mrazík.“ Začalo nám pršet, zároveň déšť osvěžoval kvetoucí jiřinky u nás doma na zahrádce. Fotografie vypadají, jako by již skutečně pokročil podzimní čas, jenž je typický kratšími dny a delšími nocemi. Žlutá [...]

Portrét kentaura

25.09.2024

„Možná jsou starověké báje i skutečností budoucí. Nevím, jestli je to dezinformace, anebo cestování časem do budoucnosti lidstva, planety Země a vesmíru.“ Abstraktní výtvarno o bájném tvoru, který je křížen mezi člověkem a koněm. Náhodou se mi vyskytla inspirace v baťovském půldomku. Souhra stínů a vybavení pro zahrádku aneb cestování do bájí [...]

Libanon, Hasan Nasralláh, Izrael, Hizballáh

Biden: Zabitie Nasralláha je spravodlivé, zaslúžil si to. USA odporúčajú Američanom odísť z Libanonu

28.09.2024 20:55

Americký prezident Joe Biden označil v sobotu zabitie vodcu Hizballáhu Hasana Nasralláha za "opatrenie spravodlivosti".

18 szoevetseg aliancia

Maďarská aliancia má nového predsedu - Lászlóa Gubíka

28.09.2024 18:50

Novým predsedom mimoparlamentnej strany Maďarská aliancia sa stal László Gubík. Delegáti strany ho zvolili na sobotňajšom republikovom kongrese.

Peter Pellegrini, Daniel Zmeko, Brezová pod Bradlom oslavy TTX

Pellegrini pozdravil vojakov na oslave Dňa ozbrojených síl, udelil štyri vyznamenania

28.09.2024 17:44

Ozbrojené sily sa stali rešpektovanou inštitúciou a pevnou garanciou obranyschopnosti SR, uviedol prezident Peter Pellegrini.

Czech Republic Presidential Election

Voľby do českého Senátu prvýkrát vyhralo Babišove ANO, ale vláde väčšina zostala

28.09.2024 17:21

Hnutie ANO českého expremiéra Andreja Babiša prvýkrát od svojho vzniku vyhralo voľby do Senátu.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 164
Celková čítanosť: 120642x
Priemerná čítanosť článkov: 736x

Autor blogu

Kategórie