Založ si blog

Můj protokolový sen

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se univerzitního studia, zoufalé situace ohledně zákeřných protokolů, kde se nikdo s nikým nemazlí. Možná chyba ve studujícím, možná chyba někde jinde.“

Je nezvykle teplo a slunečno zrovna na konci zimního semestru. Bohužel nemám dva zápočty, neboť jsem mnohdy neměl sílu přijít na většinu cvičení. Zároveň neudělaných zkoušek bylo víc.

Mí spolužáci a spolužačky to zvládli s noblesou, protože měli odvahu do toho jít, neměli vůbec celodenní pocity apatie, únavy a rezignovanosti, také mezi sebou spolupracovali.

Ono to bylo tak, že mi mnohé protokoly k zápočtu nešly, na tu probíranou látku jsem neměl buňky, výkladu a zadání nerozuměl, též jsem kvůli svým potížím nechodil na cvičení a přednášky.

Pak nastává začátek letního semestru, nabalují se mi další a další předměty, opět ohledně vypracování zákeřných protokolů zejména fyziky. Letmo zhlédnu brýlatou docentku v laboratoři fyziky, jak propouští ze cvičení předchozí skupinu. Nemám z toho zrovna příjemný dojem. Do fyzikální laboratoře se mi také nechce. Tak je to i s agrochemií, kdy mi jasně vyučující dává najevo, že to neudělám.

A tak mám již zhroucené své studium, všechny životní plány a ideály vniveč! Asi budu muset ten ročník skutečně opakovat, ale kdoví, co bude též v ročníku opakovaném. Pokud bych i ten neudělal, hrozilo by mi vyloučení ze studia univerzity, dále pak nemožnost obhájit závěrečnou diplomovou práci.

Václav Kovalčík, Zlín

Strelitzia art at night (září 2024)

20.09.2024

„Když se něco zajímavého kolem růstu vyvine, tak mě to fotograficky zaujme, že zvěčním uvedenou kompozici. Ta by spojovala umění a národy, co se týče vyspělosti a moderního umu. Třeba na toto téma vzniknou též kostely a chrámy.„ Včera v noci jsem vyfotil počáteční vývoj listu strelície královské, která je u mě doma v interiéru. Když se něco [...]

Venčení našeho Agiho 18. září 2024 na zahrádce

18.09.2024

„Dnes má můj Agi narozeniny – je mu již 7 let. Dneska jsme měli štěstí na venčení u nás doma na zahrádce. Počasí se nám totiž umoudřilo po vydatných deštích.“ Po vydatných v září deštíchvenčení dnes slunce štěstí Pro Agiho báječnéhojenž narozeninky nyní má Již sedm let životamůj ještěr kamarádna světě jest! Usmál se na kiwiliánu [...]

Mládě agamy vousaté

17.09.2024

„A tak bych chtěl říci a napsat, aby se nejen chovatelé plazů nestyděli chodit k odborným veterinářům, co se týče různých nemocí zvířat.“ Agamečky jsou roztomilé, neboť mají svůj život před sebou. Na počítači jsem namaloval portrét mláděte agamy vousaté. Mnohdy se agamy dokážou křížit, vznikají různé mutace. Také lidé chodí k odborným [...]

Russell Bentley

Donbaského kovboja z USA, ktorý bojoval za Rusov, mučili a zabili spolubojovníci. Vojakov čaká súd

20.09.2024 21:30, aktualizované: 22:02

Vojaci majú byť súdení kvôli rôznym obvineniam od prekračovania právomocí, cez užívanie fyzického násilia a mučenia a spôsobenie smrti nedbanlivosťou.

Election 2024 Trump

Zlyhania tajnej služby odhalené: Vyšetrovanie atentátu na Trumpa odkrylo pochybenia ochranky

20.09.2024 20:17

Zlyhanie Tajnej služby, ktorá poskytuje ochranu najvyšším ústavným činiteľom aj exprezidentom, je predmetom viacerých vyšetrovaní.

polícia podvodná zoo

Podvodníci sa na Facebooku vydávajú za bratislavskú zoo, okrádajú ľudí. Totálny hyenizmus, reaguje polícia

20.09.2024 18:36

Totálny hyenizmus. Podvodníci sa na Facebooku vydávajú za bratislavskú zoo v čase, keď tá skutočná čelí následkom ničivých záplav, uviedla polícia.

harrisová, trump

Predčasné voľby v USA odštartovali: Voliči troch štátov už rozhodujú, kto povedie Biely dom

20.09.2024 18:20, aktualizované: 19:14

Väčšina štátov americkej Únie umožňuje predčasné hlasovanie alebo hlasovanie poštou, aby ľudia neprišli o možnosť voliť.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 158
Celková čítanosť: 114733x
Priemerná čítanosť článkov: 726x

Autor blogu

Kategórie