Založ si blog

Abstraktní portrét chameleóna a Mládě Stegosaura

Na návštěvě jsem spatřil dešťové kapky na okenním skle. Připomínaly totiž neznámou kompozici. Měl jsem původně v úmyslu počítačově zachytit mládě Stegosaura. To jsem upravil do dvou variací. Pak se z toho též vyklubal abstraktní portrét chameleóna, který jsem rovněž upravil v počítači.

Mládě Stegosaura

Zdejší chameleón a mládě Stegosaura vypadají majestátně. Tak akorát jsem si je představil a umělecky nalezl. I tito tvorečkové mají svůj domov právě v uvedeném díle.

Abstraktní portrét chameleóna

Již zmíněné abstraktní portréty svou abstrakcí parafrázují reálný a dávno zapomenutý svět. Něco jiného je namalovat chameleóna a Stegosaura reálně přesně. Něco jiného zas totiž vytoužená abstrakce, i když náhodná.

Mládě Stegosaura 2

Václav Kovalčík, Zlín

Venčení našeho Agiho 16. května 2024 na zahrádce

16.05.2024

„Vyprahlá zahrádka i okolí. Jednou je naděje na vláhy déšť, pak mraky zase odejdou. Děje se tak dokola. Zatím slunečné a hřejivé počasí vyhovuje našemu Agimu. Včera večer jsem zaléval na zahrádce květiny.„ Vyprahlý trávník čeká déšťpočasí australské provází Zlín Náš Agi jest šťasten rádpůvodní vlast hřejivoudráček ještěr prožívá [...]

Abstraktní portréty plazů

15.05.2024

„I plazi mohou prožívat Máj.„ Spatřil jsem špetku rozsypané kávy, dále mě zaujala kompozice shluku sáčků, též jsem oživil dřívější polo-kompozici na stole po rozlitém nápoji. A tak tvořím fantasy portréty. Líhne se malý ještěr, líhne se malá želvička. Dále se objevuje tvář gekona. Je to asi můj osud, navíc je krásné slunečné a teplé počasí, [...]

Sauromatum venosum art (téma a variace)

14.05.2024

„Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí.„ Znovu jsem otevřel ranní malbu úžovníku. Tu jsem zdokonalil počítačovými efekty. Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí. A tak se o něj zajímám víc a víc. Snadno při tvorbě sklouznu k fantazijnímu umění. Sice jsem [...]

lesný požiar

Začal sa súd v prípade požiaru v Českom Švajčiarsku, obžalovaný vinu odmieta

16.05.2024 18:29

Išlo o najrozsiahlejší lesný požiar v histórii Česka.

Robert Fico, streľba, Handlová

Iný názor na zásah Ficovej ochranky. Český expert kritizuje kritikov

16.05.2024 18:00

Podľa bývalého policajta a ochrankára je vidieť, že príslušníci Ficovej ochranky vedia, čo majú robiť.

Mimoriadne zasadnutie vlády, Matúš Šutaj Eštok

Na atentát na Fica uvalili embargo: Polícia rieši únik videa aj vyhrážky smrťou, Šutaj Eštok: Nie som prilepený k svojej stoličke

16.05.2024 17:30

Minister vnútra na otázku, či neplánuje odstúpiť uviedol, že nie je prilepený na stoličke.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 64
Celková čítanosť: 43297x
Priemerná čítanosť článkov: 677x

Autor blogu

Kategórie