Založ si blog

Portrét agamy vousaté v teráriu

„Žiji teď jarním tvůrčím životem. Ještě to není na venčení a slunění mého Agiho. Musím však čekat na venkovní teploty vhodné pro agamu vousatou. Doma nechávám svého ještěra proběhnout v interiéru.“

Dneska jsem namaloval náhodně portrét agamy vousaté v teráriu. Doma chovám svého Agiho, jenž je můj čtyřnohý kamarád. Pořád mě napadají v myšlenkách podobné portréty.

Portrét agamy vousaté v teráriu

Asi je to už osud. Člověk chce nakreslit též něco jiného, ale portrét agamy vousaté mě natolik přesvědčí, že má být portrétem právě australského ještěra. Pořád zastávám názor, že agama na východě se musí mít skvěle, tak jako agama na západě, a to ve stabilním nádherném světě.

Portrét agamy vousaté v teráriu 2

Žiji teď jarním tvůrčím životem. Ještě to není na venčení a slunění mého Agiho. Musím však čekat na venkovní teploty vhodné pro agamu vousatou. Doma nechávám svého ještěra proběhnout v interiéru.

Václav Kovalčík, Zlín

Květiny dnes ráno 28. dubna 2024 ve Zlíně

28.04.2024

„Potkal jsem pár lidí, kteří šli do kostela na následující bohoslužbu. Charakterizovali mě totiž jako botanika, jenž prozkoumává zdejší luční květenu.“ Dnes ráno jsem šel do kostela. Na zastávce Slovenská, před fasádou činžovního domu, jsem spatřil velkokvěté modré kosatce. Když jsem se vracel z kostela, tak jsem vyfotil hluchavku nachovou (Lamium [...]

Snědek (Ornithogalum) na venkově

27.04.2024

„Ze včerejšího putování, přírodních a zahradních objevů.“ Snědek snědečekmoudrý to dědeček zdobí trávník před domkembílé kvítky značí jas planetky prašníkův oběh kol pestíků tak jako planetyv sluneční soustavě Snědek snědečekmoudrý to dědeček venkovem promlouváhvězdiček Máj

Mamby černé

25.04.2024

„Vůči hadům a ostatním živočichům ve světě mám respekt.“ Mamby a mambíciplazí se hadíci Tam v jižní Africemívají zdravice rituál randícíšedý i černýpřírodě věrný v dalekých savanáchjedáci rychlína slunce zvyklí pozor si dej!

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 50
Celková čítanosť: 33854x
Priemerná čítanosť článkov: 677x

Autor blogu

Kategórie