Založ si blog

Africká kopřiva (Coleus blumei) večer a v noci u nás doma

Láká mě její exotický vzhled za dne a v noci. Prolínání fialové a zelené barvy na listech tak vytváří vzpomínky z dětských dnů.

Včera večer a pak následně v noci jsem vyfotil svou rozvíjející se africkou kopřivu. Malé sazeničky jsem dostal jako dárek.

Africká kopřiva večer

Láká mě její exotický vzhled za dne a v noci. Prolínání fialové a zelené barvy na listech tak vytváří vzpomínky z dětských dnů.

Africké kopřivy se totiž nacházejí v různých institucích a domácnostech. V dubnu 2024 se rapidně ochladilo, takže není počasí na letnění těchto rostlin. Musím nějakou dobovou chvíli počkat.

Africká kopřiva v noci

Krásné jsou v interiéru, snad mi ještě více povyrostou, abych je mohl řízkovat. Nějaké sazeničky bych dal třeba v červnu ven, také zkusil zasadit na záhon, ale to se teprve uvidí.

Václav Kovalčík, Zlín

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

02.05.2024

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“ Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru. Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy. A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň [...]

Orchidej vzpřímená (Bletilla striata) ´Variegata´ na zahrádce

01.05.2024

„Letos je pro mé nádherné exoty dobrý rok, aktuálně to tak pociťuji.„ Ještě v měsíci dubnu jsem ji vyfotil. Je takovým mým zpestřením na zahrádce v uskupení exotických rostlin, které doma pěstuji. Letos jsem většinu exotických rostlin dal ven z interiéru domácnosti. Orchidej vzpřímená mi kvete fialovými květy. Letos bych to ohodnotil asi takto. Je mnohem [...]

Venčení našeho Agiho 29. a 30. dubna 2024 na zahrádce

30.04.2024

„Včera a dnes to opět bylo na venčení naší ještěrky u nás doma na zahrádce.„ vstoupili jsme do tropůexotiky australské Agimáček smíšek můjukazuje zoubky své stalo se téžže mě ještěr pokakal a já mu umyl zadečekaby neměl breberky květena kvetoucíkvěten jest za dveřmi Agi se těšíže přijde Máj

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

vojna na Ukrajine, energetika, DTEK

ONLINE: Ukrajinci vedia, čo potrebuje ich energetika - Patrioty

03.05.2024 06:00

Ukrajinskí energetici vedia, čo potrebuje ich sektor, ktorý je terčom ruských rakiet. Protiraketové systémy ako je Patriot.

Russia Ukraine War

Utekajú Ukrajinci pred brannou povinnosťou za hranice? Ficova vláda stojí pred otázkou ich návratu do vlasti

03.05.2024 06:00

Ukrajina potrebuje viac bojových posíl v uniformách a potrebuje ich čím skôr

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 36584x
Priemerná čítanosť článkov: 677x

Autor blogu

Kategórie