Založ si blog

Moje nedávné tvůrčí putování

Včera v noci mě opět inspirovalo zákoutí baťovského půldomku. Zjevilo se několik témat, které mi obohatily život.

Dokonce jsem měl ve svém životě možnost zhlédnout mládě papouška arantingy.

Mládě aratingy

Dále se v koutě baťovského půldomku vytvořila zajímavá kompozice pavučiny.

Pavučinová abstrakce

Pavouci u mě mají respekt v domácnosti, proto vznikla pavučinová abstrakce.

Agama vousatá v doupěti

Z pavučinové abstrakce jsem pak vytvořil obrázek agamy vousaté v doupěti, jenž připomíná chování agamy vousaté v její australské domovině.

Nakonec jsem vytvořil obrázek stromu a savany, což připomíná tematiku objevování nádherných míst v jižní Africe.

Strom a savana

Zde je znám motiv z období dešťů, kdy se tamější krajina probudí z období sucha, rozkvete a zazelená.

Václav Kovalčík, Zlín

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

02.05.2024

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“ Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru. Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy. A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň [...]

Orchidej vzpřímená (Bletilla striata) ´Variegata´ na zahrádce

01.05.2024

„Letos je pro mé nádherné exoty dobrý rok, aktuálně to tak pociťuji.„ Ještě v měsíci dubnu jsem ji vyfotil. Je takovým mým zpestřením na zahrádce v uskupení exotických rostlin, které doma pěstuji. Letos jsem většinu exotických rostlin dal ven z interiéru domácnosti. Orchidej vzpřímená mi kvete fialovými květy. Letos bych to ohodnotil asi takto. Je mnohem [...]

Venčení našeho Agiho 29. a 30. dubna 2024 na zahrádce

30.04.2024

„Včera a dnes to opět bylo na venčení naší ještěrky u nás doma na zahrádce.„ vstoupili jsme do tropůexotiky australské Agimáček smíšek můjukazuje zoubky své stalo se téžže mě ještěr pokakal a já mu umyl zadečekaby neměl breberky květena kvetoucíkvěten jest za dveřmi Agi se těšíže přijde Máj

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 22:18

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 36715x
Priemerná čítanosť článkov: 680x

Autor blogu

Kategórie