Založ si blog

Portréty žáby

Obrázky jsou vytvořené na Sv. Jiří.

Portrét žáby téma
Portrét žáby 2

Pro některé živočichy této slavné pranostiky je teď u nás chladno. Častokrát mě oslovila kompozice těchto nádherných zvířat.

Portrét žáby 3
Portrét žáby 4

Maloval jsem je v počítači, pak upravil. I originál jsem musel domalovat. Vzpomínám na jednu sochu žáby i živé tvory na Ostravici v Beskydech.

Portrét žáby 5
Portrét žáby 6

Dnes jsem bohužel zalezlý doma, protože je chladno a deštivo. A tak tvořím, zároveň píši. Etapy z dětství se mi postupně vybavují.

Portrét žáby 7
Portrét žáby 8

Václav Kovalčík, Zlín

Můj mezigenerační sen

04.05.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Možná se děje úplně v jiném alternativním století a světě, nevím.“ Alternativní konstelace mi umožnila bydlet přechodně u přátel v jednom domku, a tak mám čas dokončit pokročilejší studium na univerzitě. Navíc učím na jedné základní škole, kde si přivydělávám na svůj život a studia. Jsem natolik [...]

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

02.05.2024

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“ Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru. Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy. A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň [...]

Orchidej vzpřímená (Bletilla striata) ´Variegata´ na zahrádce

01.05.2024

„Letos je pro mé nádherné exoty dobrý rok, aktuálně to tak pociťuji.„ Ještě v měsíci dubnu jsem ji vyfotil. Je takovým mým zpestřením na zahrádce v uskupení exotických rostlin, které doma pěstuji. Letos jsem většinu exotických rostlin dal ven z interiéru domácnosti. Orchidej vzpřímená mi kvete fialovými květy. Letos bych to ohodnotil asi takto. Je mnohem [...]

Matthias Ecke

Skupina útočníkov napadla a zranila europoslanca SPD Eckeho. Museli ho operovať

04.05.2024 17:39

Krajinskí predsedovia SPD uviedli, že útok je varovným signálom pre všetkých v Nemecku a známkou toho, že stúpenci krajnej pravice sú už celkom bez zábran.

Irán / Vojnová loď /

Iránska vojenská loď Šahíd Mahdaví prekročila prvýkrát rovník

04.05.2024 17:28

Je to údajne prvýkrát, čo Irán vyslal loď svojho námorníctva na takúto diaľkovú misiu.

Eurovoľby 2024

Strany môžu na kampaň v eurovoľbách minúť najviac tri milióny eur

04.05.2024 16:13

Pri volebnej koalícii platí tento limit zvlášť pre každú stranu.

Kim Čong-un

Pieseň oslavujúca diktátora Kima sa stala hitom TikToku. Skladba má nové, alarmujúce posolstvo

04.05.2024 15:27

Pieseň "Priateľský otec" vzbudila záujem hlavne medzi užívateľmi generácie Z. Nie je to prvá pieseň venovaná Kimovi, je tu ale viditeľný odklon v použitom jazyku a slovníku.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 55
Celková čítanosť: 37306x
Priemerná čítanosť článkov: 678x

Autor blogu

Kategórie