Založ si blog

Portréty žáby

Obrázky jsou vytvořené na Sv. Jiří.

Portrét žáby téma
Portrét žáby 2

Pro některé živočichy této slavné pranostiky je teď u nás chladno. Častokrát mě oslovila kompozice těchto nádherných zvířat.

Portrét žáby 3
Portrét žáby 4

Maloval jsem je v počítači, pak upravil. I originál jsem musel domalovat. Vzpomínám na jednu sochu žáby i živé tvory na Ostravici v Beskydech.

Portrét žáby 5
Portrét žáby 6

Dnes jsem bohužel zalezlý doma, protože je chladno a deštivo. A tak tvořím, zároveň píši. Etapy z dětství se mi postupně vybavují.

Portrét žáby 7
Portrét žáby 8

Václav Kovalčík, Zlín

Agi a včeličky

05.05.2024

„Dneska jsem opět venčil naši ještěrku u nás doma na zahrádce. Museli jsme dávat větší pozor.“ Agi vidí včeličkyopylují kytičky musím dávat pozorna ještěrku zvídavou býti její ochranou Agi vidí kytičkyradují se včeličky v poupátcích dnes živý rej

Můj mezigenerační sen

04.05.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Možná se děje úplně v jiném alternativním století a světě, nevím.“ Alternativní konstelace mi umožnila bydlet přechodně u přátel v jednom domku, a tak mám čas dokončit pokročilejší studium na univerzitě. Navíc učím na jedné základní škole, kde si přivydělávám na svůj život a studia. Jsem natolik [...]

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

02.05.2024

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“ Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru. Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy. A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň [...]

brazília, záplavy

Počet obetí záplav na juhu Brazílie stúpol už na najmenej 75

06.05.2024 08:32

Ďalších 103 osôb je nezvestných. Záplavy po sebe zanechali rozsiahlu skazu.

Russia Leningrad Siege

Rus s modro-žltými vlasmi, ktorého okradli a vybili mu zub, sa na polícii dozvedel, že v zákopoch má bozkávať rodnú zem

06.05.2024 08:00

Od vpádu na Ukrajinu vo februári 2022 sa súdy v Rusku doteraz zaoberali už viac ako deviatimi tisícami prípadov takzvanej diskreditácie armády.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Izraelská armáda začala evakuáciu časti Rafahu, píšu izraelské médiá

06.05.2024 07:36

Ide o opatrenie pred očakávanou inváziou.

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: ISW: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana'. Demokratický líder pripustil, že USA budú musieť poslať proti Rusku vojakov

06.05.2024 06:45, aktualizované: 09:48

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 38308x
Priemerná čítanosť článkov: 684x

Autor blogu

Kategórie