Založ si blog

Můj mezigenerační sen

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Možná se děje úplně v jiném alternativním století a světě, nevím.“

Alternativní konstelace mi umožnila bydlet přechodně u přátel v jednom domku, a tak mám čas dokončit pokročilejší studium na univerzitě. Navíc učím na jedné základní škole, kde si přivydělávám na svůj život a studia.

Jsem natolik vitální, že dojíždím do svého zaměstnání na jízdním kole. Procházím ulicí. Před nějakým obchodem dochází k hádce mezi dítětem a seniorem. Asi něco ukradlo v obchodě, a ono se to zjistilo. Tak dítěti domlouvám, že se nesmí krást, podvádět a nadávat na seniory. Jsem asi jakýmsi mediátorem mezi mladší a starší generací ve 21. století, anebo možná opět v alternativní pokročilé době.

V jedné kavárně si tři ženy všimly, jak jsem zaperlil nedávno před obchodem. A tak mě pozvaly ke společnému stolu, zřejmě o mě soupeřily svými sympatiemi. Bylo mi v tom společenství skvěle. Nakonec z třech žen vyšla ta pravá, jež mě provází v tom alternativním životě.

Nastává však další problém, neboť nemám za zimní semestr splněné dva předměty. Hrozí mi vyloučení, jeden předmět jsem vzdal kvůli náročným protokolům, zápočtu i zkoušce, jiný předmět jsem bral jako samozřejmost, tak jsem jej kvůli únavě a vytížení skoro vůbec nenavštěvoval.

Moje žena na mě čeká v areálu univerzity, jak to všechno dopadne. Bohužel na studijním oddělení nic nezmůžu, co se týče řešení situace. Jsou úplně rozjetí, že s úředníky tancuji čaču. Pak mi jedna úřednice řekne, když chci vyřešit svou situaci, co si to prý dovoluji a vynucuji.

Jsem odhodlán navštívit příslušné katedry, ale mám strach, že to nevyjde s tím studiem, že mě pošlou někam. Asi mi ujel v uvozovkách studijní vlak. Možná mám v té alternativní době štěstí v lásce, ale neštěstí univerzitní.

Václav Kovalčík, Zlín

Fraxinus excelsior art

17.05.2024

„Situace související s bydlením v našem státě nás opravdu myšlenkově a podvědomě dostává do světa ptačích pěvců.“ Dnes ráno jsem se opět ocitl na zastávce Zlín – Podvesná. Podíval jsem se výše až do korun jasanů. Bylo zrovna pod mrakem, a já cítil svěží vzduch. Že by nastalo májové období dešťů?! Jasany jsou též doprovázeny porostem [...]

Venčení našeho Agiho 16. května 2024 na zahrádce

16.05.2024

„Vyprahlá zahrádka i okolí. Jednou je naděje na vláhy déšť, pak mraky zase odejdou. Děje se tak dokola. Zatím slunečné a hřejivé počasí vyhovuje našemu Agimu. Včera večer jsem zaléval na zahrádce květiny.„ Vyprahlý trávník čeká déšťpočasí australské provází Zlín Náš Agi jest šťasten rádpůvodní vlast hřejivoudráček ještěr prožívá [...]

Abstraktní portréty plazů

15.05.2024

„I plazi mohou prožívat Máj.„ Spatřil jsem špetku rozsypané kávy, dále mě zaujala kompozice shluku sáčků, též jsem oživil dřívější polo-kompozici na stole po rozlitém nápoji. A tak tvořím fantasy portréty. Líhne se malý ještěr, líhne se malá želvička. Dále se objevuje tvář gekona. Je to asi můj osud, navíc je krásné slunečné a teplé počasí, [...]

nemecko letisko lietadlo mníchov aktivisti klíma

Klimatickí aktivisti ochromili prevádzku mníchovského letiska

18.05.2024 08:30

Aktivisti sa prilepili k ploche pristávacej dráhy, prichádzajúce lety boli preto presmerované na iné letiská.

Houston, texas, búrky

Z Houstonu po ničivých búrkach hlásia sedem obetí

18.05.2024 08:25

Obytné oblasti mesta boli plné popadaných stromov a elektrického vedenia.

SR premiér Fico atentát stav Kaliňák BBX

Tri dni po atentáte na Fica: Čo zatiaľ vieme? Otázky a odpovede, premiér ostáva na JIS, atentátnik ide pred súd

18.05.2024 07:00

Premiérov stav je stále vážny, súd bude rozhodovať o väzbe pre útočníka. Zatiaľ to viac ako na upokojenie vyzerá na pokračujúcu polarizáciu.

zlodej, krádež, lúpež, zlodeji, kradnutie

Fontána di Trevi aj Eiffelova veža. Pozrite si rebríček krajín, kde si treba dať najväčší pozor na vreckárov

18.05.2024 06:00

Britskí odborníci zostavili tzv. Európsky index vreckových krádeží. Pri ktorých turistických atrakciách sa najviac kradne?

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 44181x
Priemerná čítanosť článkov: 680x

Autor blogu

Kategórie