Založ si blog

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“

Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru.

Azalka žlutá na zahrádce

Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.

A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň její květy by se daly zařadit do původního barokního směru z hlediska umění.

Rozkvetl nám Máj ve žluté podobě. Važme si květinového krásna doma i v okolí.

Václav Kovalčík, Zlín

Venčení našeho Agiho 16. května 2024 na zahrádce

16.05.2024

„Vyprahlá zahrádka i okolí. Jednou je naděje na vláhy déšť, pak mraky zase odejdou. Děje se tak dokola. Zatím slunečné a hřejivé počasí vyhovuje našemu Agimu. Včera večer jsem zaléval na zahrádce květiny.„ Vyprahlý trávník čeká déšťpočasí australské provází Zlín Náš Agi jest šťasten rádpůvodní vlast hřejivoudráček ještěr prožívá [...]

Abstraktní portréty plazů

15.05.2024

„I plazi mohou prožívat Máj.„ Spatřil jsem špetku rozsypané kávy, dále mě zaujala kompozice shluku sáčků, též jsem oživil dřívější polo-kompozici na stole po rozlitém nápoji. A tak tvořím fantasy portréty. Líhne se malý ještěr, líhne se malá želvička. Dále se objevuje tvář gekona. Je to asi můj osud, navíc je krásné slunečné a teplé počasí, [...]

Sauromatum venosum art (téma a variace)

14.05.2024

„Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí.„ Znovu jsem otevřel ranní malbu úžovníku. Tu jsem zdokonalil počítačovými efekty. Tato rostlina aktuálně kvete u nás doma na zahrádce. Již mnoho dnů se květ vyvíjí. A tak se o něj zajímám víc a víc. Snadno při tvorbě sklouznu k fantazijnímu umění. Sice jsem [...]

Robert Kaliňák

Riadne zasadnutie vlády je plánované na stredu, povedie ho Robert Kaliňák

17.05.2024 14:03

Činnosť vlády SR prebieha štandardným spôsobom a ministri konajú v rámci svojich zverených kompetencií.

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Strach, hnev, beznádej, úzkosť. Odborníci radia, ako zvládnuť pocity po atentáte na premiéra

17.05.2024 13:36

Zdrojom stresu a znepokojenia môže byť aj sústavné sledovanie správ, verejných vyjadrení alebo diskusií na sociálnych sieťach.

Lebanon Israel Palestinians

Izrael útočil na oblasti na juhu Libanonu

17.05.2024 13:11

Libanonské šiitske hnutie Hizballáh v posledných dňoch vystupňovalo svoje útoky v pohraničných oblastiach.

heroín

„Matka roka“. S dvomi deťmi v aute prevážala takmer 6000 dávok heroínu

17.05.2024 12:23

Jana A. z Nitry smerovala z Kosova cez Slovensko do Česka.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 64
Celková čítanosť: 43587x
Priemerná čítanosť článkov: 681x

Autor blogu

Kategórie