Založ si blog

Dragon art

Na počítačové malovací a grafické programy mám svůj názor, neboť dokážou rychle vytvořit dílo různých uměleckých směrů v krátkém čase.

Abstraktní portrét baziliška 2

V baťovském půldomku mě oslovily zajímavé kompozice. Tak mi opět vznikly tváře ještěrů. Je to jejich abstraktní podoba.

Portrét chameleóna téma
Portrét chameleóna 2

Počítačový a mobilní svět totiž vytváří divy, neboť mnohdy vzpomíná i předbíhá dobu.

Dragon art téma

Na počítačové malovací a grafické programy mám svůj názor, neboť dokážou rychle vytvořit dílo různých uměleckých směrů v krátkém čase.

Dragon art, aneb umění draka, vlastně draků, mě inspiruje již dlouho.

Dragon art 2

Na internetu jsem si všiml, že mnozí umělci malují plazy ručně, a to tradiční hmatatelnou technikou, a tak bych se chtěl někdy oprostit od těch „počítačových výtvarných taháků,“ ale většinou to nejde. Je to asi můj osud.

Václav Kovalčík, Zlín

Hosta art at night

22.06.2024

„Hosta art at night aneb umění bohyšky v noci jest odhalením jejího půvabu v těchto letních hodinách.“ Včera v noci jsem vyfotil kvetoucí bohyšku, jež se nachází ve společenstvu vinné révy, kozlíku lékařského, levandule lékařské, aktinidie, denivek atd. Pak přišla bouřka a déšť v následujících hodinách, a já už byl dávno doma v interiéru. Měl [...]

Léto s Agim začíná!

21.06.2024

„I u nás doma jest v létě Agiho Austrálie.“ Léto jestchvála česta požehnání k tomu Náš Agi by chtělse mnou domův Austrálii žít Má bystrou hlavičkuzádíčka bříško ocásek a nožičkyv tom jest život celičký Austrálie u nás dnesna zahrádce slunečnívenčením jsme skuteční

Videogify kvetoucích denivek (Hemerocallis) dnes na zahrádce

20.06.2024

„Letošní začínající léto má svá bohatství v oblasti kvetení. Také se nějak tímto deštěm „stabilizují“ prognózy o počasí a klimatu.“ Po dešti nám denivky rozkvétají, jiné zas odkvétají. Stále jest něco nového, neboť letošní flóra na zahrádce připomíná tropický deštný prales, anebo svěží přímořskou vegetaci. Letošní [...]

Horská záchranná služba, Tatry

Turista neprežil pád z vrcholu Ostrého Roháča v Západných Tatrách

26.06.2024 07:43

Pád turistu z červeného turistického chodníka nahlásili horským záchranárom poľskí svedkovia.

Checkmate

„Bezpečnostné dôvody“. Moskovský aerosalón ani tento rok nebude, píše Kommersant

26.06.2024 07:07

Naposledy v roku 2021 si Vladimir Putin na MAKS-e prezrel pripravovanú novú ruskú stíhačku Checkmate (Šachmat).

Slovak University Startup Cup 2024

Ocenili študentské startupy. Absolútny víťaz „vyhladzuje dáta"

26.06.2024 07:00

Ktoré študentské startupy zabodovali v tohtoročnej súťaži?

799388029

Lex Rubiales: Bozk bez súhlasu je sexuálnym napadnutím

26.06.2024 06:46

Španielsky najvyšší súd rozhodol, že bozk bez "tichého súhlasu" je možné považovať za sexuálne napadnutie.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 92
Celková čítanosť: 61739x
Priemerná čítanosť článkov: 671x

Autor blogu

Kategórie