Založ si blog

Lilium martagon cv. ve dne a v noci na zahrádce

Před pár lety jsem totiž koupil jejich cibulky. Letos je jejich rok, i když jsem musel některé lilie protřídit při jarní výsadbě.

Kultivar lilie zlatohlavé dnes na zahrádce

Včera a dnes jsem vyfotil kultivar lilie zlatohlavé na zahrádce. Skupinku lilií jsem použil též na oltář v kostele. Letos kvetou předčasně.

Skupinka kultivaru lilií zlatohlavých včera na zahrádce

Před pár lety jsem totiž koupil jejich cibulky. Letos je jejich rok, i když jsem musel některé lilie protřídit při jarní výsadbě.

Skupinka kultivaru lilií zlatohlavých včera v noci na zahrádce

Kdyby byla zahrádka u baťovského domku větší, tak bych samozřejmě pěstoval více druhů těchto nádherných květin. Zatím mám to, na co místní zahradní rozloha stačí viz polykultury ostatních rodů a druhů rostlin.

Václav Kovalčík, Zlín

Letní slunovrat

16.06.2024

„Má v sobě mnoho zvláštního a tajemného v lidských dějinách.“ Slunovrat před branou mystikou záhadnou nejdelší světla den červen jest osvícen až blíže k pramenům dějinám kořenům

Venčení našeho Agiho 15. června 2024 na zahrádce

15.06.2024

„Dneska jsem opět venčil našeho ještěra u nás doma na zahrádce. Jest právě ideální doba a počasí před letním slunovratem.“ vyšli jsme si s Agičkemmým domácím mazlíčkem jenž přivítal venčeníještěrka teď nelení svítí zářsluníčkona zahrádku červnovou svěží letní květovouaustralského pozvání slunovrat jest před námi

Epicrates cenchria art

14.06.2024

„Dneska je to ze stejného výjevu hroznýšovec duhový, kterého jsem zkoušel též parafrázovat. Přiznám se, že bych jej chtěl také chovat v baťovském půldomku.“ Včera postupně zapadalo večerní slunce, a na dvířkách skříně se vytvořil výtvarný fotostín. Předtím jsem z něj vytvořil obrázek hroznýše královského. Dneska je to ze stejného výjevu [...]

Generálna prokuratúra

V minulom roku narástol počet obžalovaných mladistvých aj mladistvých recidivistov

17.06.2024 11:37

Po ôsmich rokoch vyznačujúcich sa trendom poklesu trestných stíhaní mladistvých v roku 2023 generálna prokuratúra zaznamenala jej nárast o 4 percentá.

grécko, Mosley

V Grécku našli ďalšieho mŕtveho turistu, po troch nezvestných pátrajú

17.06.2024 11:37

Je to najnovší prípad z ostatnej série zmiznutí a úmrtí turistov na gréckych ostrovoch. Niektorí, ak nie všetci, sa vydali na turistiku v horúčavách.

Ruský tank, vojna na Ukrajine, Belgorodská oblasť

Pritvrdíme, krviprelievanie bude pokračovať, ak Západ neprijme Putinove podmienky, hrozí šéf ruskej tajnej služby

17.06.2024 11:35

Je absurdné, aby sa Putin, ktorý naplánoval, pripravil a uskutočnil najväčšiu ozbrojenú agresiu od druhej svetovej vojny, prezentoval ako mierotvorca, oznámila Ukrajina.

Benny Ganc

Izraelský premiér Netanjahu rozpúšťa vojnový kabinet

17.06.2024 10:58, aktualizované: 11:13

O rozpustení vojnového kabinetu informujú tiež izraelské médiá.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 86
Celková čítanosť: 57957x
Priemerná čítanosť článkov: 674x

Autor blogu

Kategórie