Kvetoucí denivky 17. června 2024 na zahrádce

Rozkvetly mi další kultivary denivek, jimž se bohatě daří na zahrádce u nás doma. Jiné zas odkvétají, a tak odstraňuji suché květy.

Dnes bylo počasí příjemně letní, i když více horké. Rozkvetly mi další kultivary denivek, jimž se bohatě daří na zahrádce u nás doma. Jiné zas odkvétají, a tak odstraňuji suché květy.

Denivky jsou pro hmyz jakýmsi domovem s otevřenou náručí. Dokonce vlají při závanech větrných a zvukových z nedaleké silnice.

Natočil jsem pár videogifů ze zahrádky, aby vznikl celkový obraz přicházející letní květinové nálady.

Snad se některé květy budou hodit též na nedělní bohoslužebný oltář.

Václav Kovalčík, Zlín

Videogify klimatu

22.10.2024

„Green deal se dá jedině vytvářet, pokud existují v praxi osvědčené – bezpečné, kvalitní, šetrné, levné a spolehlivé technologie a inovace.“ Často diskutované téma, jež se řeší ve 21. století. Tropické deštné pralesy třeba vysazovat, nikoliv kácet. Též je třeba zakládat další lesy ostatních zeměpisných oblastí. V našem národě se [...]

Podzimní koláže (Autumnal collages)

19.10.2024

„Podzimní barvy jsou pestré, neboť napodobují podzimní listí. A proto jsem rád, že jsem ještě něco pro sebe „objevil,“ abych šířil dobro v našem národě a okolním světě.“ Z minulých svých videogif-obrázků jsem vytvořil abstraktní podzimní videogify „ve formě videogifkoláží.“ Napodobují malby dřívějšího moderního umění. [...]

Můj sen hvězdné noci

18.10.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se jakéhosi nočního zázraku, též zázraku v mém možná alternativním životě v jiné dimenzi a konstelaci.“ Je pozdní hvězdná noc, a já se dívám z okna svého pokoje, pozoruji noční atmosféru bydliště na Kmetské ulici ve Slezské Ostravě. Vysoká hrušeň svými větvemi a listím šustí v nádherné romanci. [...]

Magát

Mariána Magáta uznali za vinného z extrémizmu

23.10.2024 10:58

Pôvodne Mariána Magáta uznal ŠTS v januári za vinného zo spáchania 43 skutkov.

ČR Česko Počasie Záplavy Povodne situácia

Záplavy v Česku majú ďalšiu potvrdenú obeť, ide o mladú ženu

23.10.2024 10:41

Žena bola súčasťou posádky auta, ktoré v ten deň spadlo do rozbúrenej rieky Staříč pri obci Lipová-lázně.

SR Bratislava električková trať trávnik kosenie BAX

V ceste aj D1. Bratislava sníva o električkách na letisko, Chren pochybuje o ich vyťaženosti

23.10.2024 10:30

V rámci druhej etapy je navrhnuté predĺženie ružinovskej radiály po obchodné centrum na Ivanskej ceste a v rámci tretej etapy po letisko.

libanon

Blížia sa rakety. Izrael vyzval na evakuáciu mesta Súr v Libanone. Blinken žiada ukončenie vojny v Gaze

23.10.2024 09:49, aktualizované: 10:18

Každý, kto sa nachádza v blízkosti zariadení či bojovej techniky Hizballáhu, tým ohrozuje svoj život, uviedol hovorca armády.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 177
Celková čítanosť: 134150x
Priemerná čítanosť článkov: 758x

Autor blogu

Kategórie