Založ si blog

Pomerančová abstrakce a skrýš

„Jsem toho názoru, že se mnoho věcí musí udělat pro občany, aby nebyli „zbytečně“ single, aby nebyli v horší ekonomické, zdravotní a sociální situaci. Dále je třeba výrazně snížit přehnanou byrokracii. Také jest třeba žít v míru, bezpečí a krásnu.“

Díla jsem vytvořil z pomerančových slupek.

Pomerančová skrýš

Původně jsem plánoval abstraktní zátiší, ale pak jsem si řekl, že se třeba můžou modernizovat tímto způsobem sídla v krajině.

Fantazijně si myslím, že by to také pomáhalo lidem přežít extrémy počasí. Červené a oranžové odstíny by totiž odrážely sluneční světlo atd.

Pomerančová abstrakce

Další obrázek s názvem „Pomerančová abstrakce“ připomíná krkolomnou a dosti nebezpečnou až dobrodružnou cestu životem pozemským i posmrtným. Je to tzv. přírodní dálnice.

Kéž bychom žili ve světě, kde nejsou zákeřné národní i světové krize!

Jsem toho názoru, že se mnoho věcí musí udělat pro občany, aby nebyli „zbytečně“ single, aby nebyli v horší ekonomické, zdravotní a sociální situaci.

Dále je třeba výrazně snížit přehnanou byrokracii. Také jest třeba žít v míru, bezpečí a krásnu.

Václav Kovalčík, Zlín

Poznámka:

„Obrázky jsem musel pro uvedený blog zmenšit.“

Afrikány (Tagetes) ve Zlíně (červenec 2024)

26.07.2024

„Mexiko jako jejich pravlast je země těžce zkoušená, stejně tak USA a Jižní Amerika, co se týče tamější přírody.„ Jmenovat se aksamitník, či afrikán. Také bych se chtěl snad v příštím životě takhle jmenovat. Není to urážka, ale čest. Afrikány (Tagetes) jsem spatřil v neděli ve městě. Lákají mě k pohledu a fotografickým záběrům jejich [...]

Můj lhotecký sen

25.07.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se víry, husitské církve, fantazijního života.“ Čas ubíhá i v ději církevním, co se týče věřících a náboženských obcí. Dnešní doba bohužel hovoří o sestupu víry v duchu sčítání lidu. Žil jsem v Náchodě, též ve Zlíně. Neznámá souvislost nás nutí přestěhovat se do jiného Husova sboru, a to [...]

Mimozemšťanka

24.07.2024

„Jsem toho názoru, že ve vesmíru, ať už „blízkém“ či dálném, jsou též nádherní tvorové.„ Jedná se o abstraktní super-moderní akt, který vznikl včera v noci v baťovském půldomku. Dlouho jsem nevěděl, jak obrázek pojmenovat. Jsem toho názoru, že ve vesmíru, ať už „blízkém“ či dálném, jsou též nádherní tvorové. Také [...]

Boris Susko, minister spravodlivosti

EK dala Suskovi mantinely. Odborníci: Je to štandardný postup, ktorý predchádza žalobe. Pellegrini mohol počkať

27.07.2024 12:00

Či bude nakoniec potrebná ďalšia novela, ukáže až čas. Minister Susko si plánuje výhrady s eurokomisiou vydiskutovať, mimoriadna schôdza podľa neho potrebná nebude.

tanker, filipíny, ropa

Hrozba environmentálnej katastrofy. Ropa z potopeného tankera uniká do Manilskej zátoky

27.07.2024 11:50

Ropná škvrna sa v Manilskej zátoke od štvrtka zväčšila viac ako trojnásobne a tiahne sa po dĺžke 12 až 14 kilometrov.

počasie, teplo, horúčavy, leto, kúpanie

Slovensko opäť potrápia horúčavy, teplota môže počas víkendu vystúpiť až na 36 stupňov

27.07.2024 11:27

Meteorológovia vydali pre viaceré okresy výstrahy druhého stupňa.

Austria Tokyo Olympics Belarus Runner

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 116
Celková čítanosť: 78706x
Priemerná čítanosť článkov: 679x

Autor blogu

Kategórie