Založ si blog

Kvetoucí montbrécie (Crocosmia) ´Lucifer´ dnes 8. července 2024 na zahrádce

„Dneska se vydařil prázdninový letní den. S Agim jsme šli opět ven na zahrádku u nás doma. Vytvořil jsem videogify kvetoucího kultivaru montbrécie, jenž mi letos bohatě rozkvetl.“

V dnešní nádherný červencový čas jsem venčil našeho Agiho u nás doma na zahrádce, na níž jsem si všiml dalších květů kultivaru montbrécie.

Vytvořil jsem krátké videogify této kvetoucí rostliny. Ještě připomínám, že jsem se též v neděli zajímal o uvedené červené exotické květy.

Některé se ocitly na oltáři v kostele.

Mnohdy se pozastavuji, znovu totiž objevuji senzační motivy na zahrádce. Žiji teď létem a pro léto.

Václav Kovalčík, Zlín

Můj počernický sen

03.10.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se daleké cesty na rande, během níž mě zaujme kvetoucí krokus. Fotím jej ze všech koutů a stran, a tak na místo rande nakonec nedorazím.“ Jak už to bývá, tak jsem odpověděl na inzerát jedné studentky nad osmnáct let, jíž jsem byl sympatický. Dozvěděl jsem se, že chová exotického ještěra teguho, že by se [...]

Cembalo

02.10.2024

„Věřím a vím, že má tento nádherný hudební skvost svou minulost, přítomnost a budoucnost. Kéž by vždy zazářil a byl ideální též v supermoderní době.„ Výtvarná parafráze dříve i dnes kouzelného hudebního nástroje, jenž hrou vydává ze sebe preludia, fugy a menuety. Jsem si vědom, že může býti přínosem i ve 21. století, či budoucnosti, i když [...]

Abstrakce houbařské sezóny

01.10.2024

„Sezóna se hemží liškami, ryzci, suchohřiby, babkami, praváky, kozáky, křemenáči, muchomůrkami, pýchavkami, žampióny, bedlami, závojenkami atd.“ V lesích a na loukách plno nádherných jedlých a jedovatých hub. Sezóna se hemží liškami, ryzci, suchohřiby, babkami, praváky, kozáky, křemenáči, muchomůrkami, pýchavkami, žampióny, bedlami, závojenkami atd. [...]

nemocnica

Univerzitná nemocnica Bratislava sa ohradila voči výrokom Kotlára. Vyzvala spoločnosť, aby im nepodľahla

06.10.2024 16:05

Nemajú podľa nej základ v žiadnych vedeckých faktoch a sú v rozpore s medzinárodným vedeckým poznaním.

plaváková

Lucia Plaváková sa stala podpredsedníčku európskej strany ALDE

06.10.2024 15:17

Novou predsedníčkou strany sa stala poslankyňa Európskeho parlamentu Svenja Hahnová z Nemecka zo Slobodnej demokratickej strany (FDP).

Robert Fico, Handlová

Fico: Vojnu na Ukrajine si želá Západ a pokračuje len preto, že chce „položiť Rusov na kolená"

06.10.2024 13:45

Premiér tiež uviedol, že koalícia a opozícia by mali hľadať spoločnú cestu pri upokojovaní spoločnosti v odborných témach.

Tomáša Taraba

Globsec Tatra Summit 2024 riešil naliehavé hospodárske výzvy Európy, slovenskú vládu zastupovali Taraba a Drucker

06.10.2024 13:28

Vládni predstavitelia, biznis lídri a predstavitelia orgánov Európskej únie sa počas tohto víkendu stretli v Tatrách.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 169
Celková čítanosť: 125830x
Priemerná čítanosť článkov: 745x

Autor blogu

Kategórie