Založ si blog

Trnucha (Potamotrygon)

Trnucha si žije svobodně v Jižní Americe, schovává se v říčním písku, kde číhá na kořist. Jest osudově bolestivé na ni znenadání šlápnout.

Včera jsem v originále namaloval pastely obrázek trnuchy. Dneska jsem jej upravil v počítačovém programu.

Trnucha – počítačová úprava

Trnucha si žije svobodně v Jižní Americe, schovává se v říčním písku, kde číhá na kořist. Jest osudově bolestivé na ni znenadání šlápnout.

Musel jsem dolaďovat tahy kreslení, neboť jsem z počátku nevěděl, co z toho nakonec vznikne. Originál trnuchy je na odkazu:

https://www.rajce.idnes.cz/vaclavkovalcik/album/trnucha-potamotrygon-vaclav-kovalcik-zlin/1632034284

Když mám čas, tak žiji „dálkově“ exotikou, kterou obdivuji malbou a kreslením.

S přáním bezpečí na cestách a respektu k tamější přírodě.


Václav Kovalčík, Zlín

Azalka žlutá (Azalea lutea) dnes na zahrádce

02.05.2024

„Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy.“ Dnes jsem vyfotil její žluté květy u nás doma na zahrádce. Připomínají totiž zářící slunce ve vesmíru. Teď je počasí pro azalku celkem přívětivé. Předevčírem si zažila opravdu tropy. A tak svými pohledy vychutnávám její estetické přednosti. Zelená se, zároveň [...]

Orchidej vzpřímená (Bletilla striata) ´Variegata´ na zahrádce

01.05.2024

„Letos je pro mé nádherné exoty dobrý rok, aktuálně to tak pociťuji.„ Ještě v měsíci dubnu jsem ji vyfotil. Je takovým mým zpestřením na zahrádce v uskupení exotických rostlin, které doma pěstuji. Letos jsem většinu exotických rostlin dal ven z interiéru domácnosti. Orchidej vzpřímená mi kvete fialovými květy. Letos bych to ohodnotil asi takto. Je mnohem [...]

Venčení našeho Agiho 29. a 30. dubna 2024 na zahrádce

30.04.2024

„Včera a dnes to opět bylo na venčení naší ještěrky u nás doma na zahrádce.„ vstoupili jsme do tropůexotiky australské Agimáček smíšek můjukazuje zoubky své stalo se téžže mě ještěr pokakal a já mu umyl zadečekaby neměl breberky květena kvetoucíkvěten jest za dveřmi Agi se těšíže přijde Máj

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 36446x
Priemerná čítanosť článkov: 675x

Autor blogu

Kategórie