Založ si blog

Venčení našeho Agiho 5. července 2024 na zahrádce

„Asi na půl příznivé půlhodinky pro našeho Agiho to vyšlo, pak jsem jej vzal raději domů, neboť oblaka a vítr chtěly opět zakrýt letní slunce. Agiho jsem též nechal doma opět proběhnout. Snad nám bude počasí ohledně venčení přát v následujících dnech – tak akorát pro agamu vousatou.“

Střídalo se střídalo
přece jen sluníčko Agiho potkalo
na zahrádce kvetoucí

dnes zápasilo s obláčky

A já jsem zas Agiho
musel vzít domů

aby se proběhnul
v pokoji mém

prožíval prázdniny
pěkné a sváteční

Snad se nám navrátí
sluneční venčení
našeho ještěra

třeba se promění
v australskou sezónu
prázdniny vousaté

Kvetoucí montbrécie (Crocosmia) ´Lucifer´ dnes 8. července 2024 na zahrádce

08.07.2024

„Dneska se vydařil prázdninový letní den. S Agim jsme šli opět ven na zahrádku u nás doma. Vytvořil jsem videogify kvetoucího kultivaru montbrécie, jenž mi letos bohatě rozkvetl.“ V dnešní nádherný červencový čas jsem venčil našeho Agiho u nás doma na zahrádce, na níž jsem si všiml dalších květů kultivaru montbrécie. Vytvořil jsem krátké videogify [...]

Venčení našeho Agiho 7. července 2024 na zahrádce

07.07.2024

„Až k večeru se venku oteplilo tak akorát pro agamu vousatou, sluníčko svítilo u nás doma na zahrádce.“ Na zahrádce toto žiloAž k večeru dnestepleji a slunečněji bylo červenec připomněl venčení chviličkupro Agička mého jenž mi vědět dalabych s ním prázdninyaustralské prožíval v ten ideální život venkupoštěstil se slunce čas

Videogifabstrakce sváteční

06.07.2024

Anotace: „Náhodné kompozice světelné v keramickém hrníčku zachycené chytrým mobilem.“ I o letních prázdninách jsem pohlédl do umění vědy. Mnohdy se jev v keramickém hrníčku podobá dětskému hraní. Zhlédl jsem jak optika světelných odrazů moudrostí bájí. Videogifabstrakce sváteční aneb poslání mé. Připomíná stvoření, paprsků slunečních [...]

Ukrajina Rusko Vojna Invázia uarus

Skaza a strach, opísali svedkovia po zásahu kyjevskej detskej nemocnice

08.07.2024 23:00

Budovy čiastočne zrovnané so zemou, prach, vybité okná, deti tlačiace sa k svojim rodičom a desiatky pomáhajúcich záchranárov, lekárov, vojakov i civilistov.

Biden

USA: Biden sa nelieči na Parkinsonovu chorobu, uviedol Biely dom

08.07.2024 22:39

Neurológ navštívil Biely dom osemkrát počas uplynulého roka - od leta do jari.

Netanjahu,

Netanjahu blokuje rokovania o prímerí, tvrdí Hamas. Podľa Bieleho domu v rozhovoroch pretrvávajú rozdiely

08.07.2024 22:27

Sprostredkovateľov rozhovorov o prímerí Hamas vyzval, aby tieto Netanjahuove "ťahy" zastavili.

brezno, krúpy

Pohroma v Brezne. Mesto zasiahla silná búrka s krupobitím. Stačilo 15 minút a ulice zaplavila voda, hlásia veľké škody

08.07.2024 21:20, aktualizované: 22:15

Stredným a východným Slovenskom sa prehnali silné búrky.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 103
Celková čítanosť: 68632x
Priemerná čítanosť článkov: 666x

Autor blogu

Kategórie