Založ si blog

Předjarní sport našeho Agiho

„Naši ještěrku též nechávám doma v interiéru proběhnout. Když je venku teplé letní počasí akorát pro agamy vousaté, tak Agiho venčím a sluním na zahrádce.“

Nechávám Agiho

letní čas vzpomenout

Agimáček sportuje

a přitom si notuje

v obývacím pokoji

Agiček se nebojí

dráček nikam nespěchá

pavoučka rád očichá

Afrikány (Tagetes) ve Zlíně (červenec 2024)

26.07.2024

„Mexiko jako jejich pravlast je země těžce zkoušená, stejně tak USA a Jižní Amerika, co se týče tamější přírody.„ Jmenovat se aksamitník, či afrikán. Také bych se chtěl snad v příštím životě takhle jmenovat. Není to urážka, ale čest. Afrikány (Tagetes) jsem spatřil v neděli ve městě. Lákají mě k pohledu a fotografickým záběrům jejich [...]

Můj lhotecký sen

25.07.2024

„O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se víry, husitské církve, fantazijního života.“ Čas ubíhá i v ději církevním, co se týče věřících a náboženských obcí. Dnešní doba bohužel hovoří o sestupu víry v duchu sčítání lidu. Žil jsem v Náchodě, též ve Zlíně. Neznámá souvislost nás nutí přestěhovat se do jiného Husova sboru, a to [...]

Mimozemšťanka

24.07.2024

„Jsem toho názoru, že ve vesmíru, ať už „blízkém“ či dálném, jsou též nádherní tvorové.„ Jedná se o abstraktní super-moderní akt, který vznikl včera v noci v baťovském půldomku. Dlouho jsem nevěděl, jak obrázek pojmenovat. Jsem toho názoru, že ve vesmíru, ať už „blízkém“ či dálném, jsou též nádherní tvorové. Také [...]

Austria Tokyo Olympics Belarus Runner

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

vaclavkovalcik

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 116
Celková čítanosť: 78667x
Priemerná čítanosť článkov: 678x

Autor blogu

Kategórie